vrijdag 17 juli 2015

Over deze blog



Mijn naam is Jacques van den Dool en oprichter van de blog ' mooi oud worden". De meeste mensen vinden dat ik er veel jonger uitziet, dan mijn werkelijke leeftijd. Dit komt niet door het smeren van dure zalfjes, maar een beetje door moeder natuur en vooral door het volgen van een bepaald voedingspatroon.

Iedereen kan het verouderingsproces vertragen en de manier waarop je ouder wordt, heb je wel zelf in de hand. Op deze blog leer je meer over hoe je het verouderingsproces kan vertragen en er jonger kan uitzien dan jouw echte leeftijd. Huidverzorging, anti aging, meer energie en weerstand spelen hierin een centrale rol.

Tevens behandel ik op deze blog (unieke)producten die kunnen bijdragen om mooi gezond oud te worden. Ik hoor graag je mening over in de blog besproken producten/onderwerpen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten